KAARO Oulu
KAARO Oulu

The KAARO Oulu working group comprises staff members from the Faculty of Education of the University of Oulu and from the University’s centre for continuing education. The group’s goal is to boost interaction between basic and continuing education in the course of the project. The working group examines assessment from various perspectives and promotes the development of formative assessment in teacher training and in the field of basic education. It promotes diverse cooperation by organising joint education for teacher trainers, in-service teachers and students. In addition, KAARO Oulu takes part in arranging seminars, assessment events and other training open to all KAARO network participants as well as in producing online material.  

 

The schedules for education provided by KAARO Oulu are available on the website, under events.

KAARO Oulu kehittää arviointiosaamista ja luo yhteistyötä kasvatusalan eri tahojen välille. Arviointiosaamista kehitetään ja jaetaan koulutuksissa ja tapahtumissa sekä valtakunnallisesti verkossa Arviointitori -teeman alla. 

Kynä.png

ARVIOINTITORI

Kehitä ja jaa arviointiosaamistasi

5 op

Koulutuksessa perehdyttiin formatiivisen

arvioinnin merkitykseen oppimisen tukemisessa. Lisäksi tarkasteltiin sekä arvioitiin erilaisia formatiivisen arvioinnin menetelmiä ja kehitettiin niitä monitahoisessa yhteistyössä.

  • Facebook
CONTACT
SariHarmoinen_mv.png

Sari Harmoinen

Director, KAARO Oulu 

University Lecturer, Education Dean, Faculty of Education, University of Oulu

sari.harmoinen(ät)oulu.fi

tiina-prof_edited_edited.jpg

Tiina Komulainen

KAARO Oulu

yliopisto-opettaja,
kasvatustieteiden tiedekunta,
Oulun yliopisto

tiina.komulainen(ät)oulu.fi

AnnaNurmivuori_MTO1168_prof_edited_edite

Anna Nurmivuori

Project Coordinator 

KAARO Oulu 

Extension School 

University of Oulu 

anna.nurmivuori(ät)oulu.fi

HY__LP11_kasvaP_FI_B3____BW.jpg
Oulu_uni_logo_mv.png
AaltoYliopisto_logo_mv.png
UEF_eng_pysty_1_black.png
ulapland_MV_logo.png
aalogobasic4c_MV.jpeg
Funded by:

©2019 by National network for developing assessment literacy KAARO